Vimplar till salu

måndag 16 april 2012

Helgens scrappträff...


...ordnades av Scrapfabriken och var som förra gången väldigt trevligt ordnat. God mat, mysiga människor och en massa pyssel. Fick till ett foto på mig själv på tåget, gillar att åka tåg och somnar gärna till tågets dunk.


Det hela startades med en snabbtävling att skapa en egen namnskylt. Hittade så fina bokmärken i butiken och var tvungen att använda dom på min "fröpåse".


Nästan hela rummet kom med, till höger om bilden hade Helen dukat upp heeela sin butik med massor med godsaker.



Jag hann med att göra 3 kort under dagen men tyvärr inget jag kan visa ännu,  men ni får en sneak på ett av motiven som jag målade. :)


3 inlägg på en dag!!! Inte illa... ;)

1 kommentar:

Maritha sa...

OJ OJ så himla fint du har målat motivet!!! Helt underbart! Ser härligt ut med träffar och ett jättefint kort på dej att scrapa!! ;)

Kram Maritha